Vet cool mam

Gehaakt rond tafelkleed, brocante _ Verkocht _ Van ons voor jou

Twee jaar geleden had ik ze van mijn schoonmoeder gekregen en al even lang lagen ze ‘verstopt’ onder de fruitschaal die net ietsje groter was. Ik heb het over die bijna weer hippe, verschrikkelijke gehaakte kleedjes. Voor onder bloempotten of in mijn geval de te grote fruitschaal.

Na twee jaar vond ik het welletjes. Nu kon ik ze zonder schuldgevoel in de vuilnisbak smijten. Weg ermee. Opgelucht stouw ik ze bovenop in de volle vuilniszak en ga op zoek naar zo’n verrekte zakkenbinder. Terwijl ik met mijn neus in een keukenkastje hang komt mijn vierjarige kleuter de keuken binnen lopen.

‘Wow mam, kijk eens wat ik in de prullenbak vond?’ Even hoop ik dat hij die halve lineaal bedoelt die ik even daarvoor onder de bank vandaan had gevist, maar helaas. Met glunderende oogjes houdt hij die verdomde kleedjes voor zich in de lucht. ‘Spiderman-webjes, vet cool!’

Dus de vet coole spiderman-webjes liggen tegenwoordig niet meer uit het zicht onder de grote fruitschaal, nee, ze liggen te pronken op de salontafel. Zucht..

3 gedachtes over “Vet cool mam

Geef een reactie

